واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بادامکی: با این شرایط ۵۰ تا VAR هم جواب نمی‌دهد!

  • کد خبر: ۲۰۰۳۰۲
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
بادامکی: با این شرایط ۵۰ تا VAR هم جواب نمی‌دهد!
حسین بادامکی گفت: VAR یعنی داور بتواند مستقل تصمیم بگیرد اما صحنه های بازی را ببینید. هر وقت اتفاقی افتاد یازده نفر سر داور می ریختند. با این شرایط ۵۰ VAR هم باشد باز هم جواب نمی‌دهد

به گزارش شهرآرانیوز، حسین بادامکی پس از تساوی سرخابی‌های پایتخت در دربی ۱۰۲ در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی کیفیتی که انتظار داشتیم را نداشت. به نظرم سه امتیاز در جیب ما بود و صحنه پنالتی هم برایم سوال بود، چون بازیکن ما تکل زد، اما به بازیکن استقلال نخورد.

او در مورد اعتراض بازیکنان مبنی براینکه که می‌خواستند بازی به تساوی برسد، تصریح کرد: نیمه اول ما بهتر بودیم و در نیمه دوم شرایط استقلال بهتر شد. وقتی ما به گل رسیدیم، استقلال کاملا بازی هوایی انجام داد. متاسفانه بازیکنان ما بازی بلند را بلد نیستند.

بادامکی در پاسخ به این پرسش که منظورش سیستم علی اصغری است؟ تاکیدکرد: نمی‌خواهم اسم خاصی را ببرم، اما بازیکنان ما این سیستم را بلد نیستند در حالی که شگرد بازیکنان استقلال همین است. فکر می‌کنم ما باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم خصوصا در هجده قدم.

او ادامه داد: VAR یعنی داور بتواند مستقل تصمیم بگیرد، اما صحنه‌های بازی را ببینید. هر وقت اتفاقی افتاد یازده نفر سر داور می‌ریختند. با این شرایط ۵۰ VAR هم باشد باز هم جواب نمی‌دهد، چون هجمه روی داور زیاد است. حتی نیمکت استقلال هم می‌آمد و این مسائل ناخودآگاه روی داور تاثیر می‌گذارد.

بادامکی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس از داور گل خورد یا از استقلال؟ تصریح کرد: نمی‌خواهم وارد این بحث شوم. بالاخره استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و خودم انتظار بازی بهتری را از این تیم داشتم. برخی دقایق بازی بچه‌های ما عقب نشستند، اما در کل فکر می‌کنم خیلی بی تجربه بازی کردیم مخصوصا وقتی یک بر صفر جلو افتادیم. می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او در مورد گلزنی امید عالیشاه در داربی و واکنشش بعد از زدن گل گفت: امید کاری که بلد بود را انجام داد. بازیکنان بعد از گل هر کاری می‌کنند و بازیکن استقلال هم بعد از گل داشت تماشاگران ما را تحریک می‌کرد، اما خدا را شکر به خیر گذشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->